מהפכה של חמש דקות

עמית דניאל 3 Comment on מהפכה של חמש דקות

הרב רונן חזיזה, מי שייסד את חמש דקות של תורה, מספר למנחם טוקר ב"זמן אויר" איך הכל התחיל ואיך זה לא מפסיק להתפתח • מרתק

הרב רונן חזיזה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כחלק מיום השידורים המיוחד של קול חי – עתים לתורה – שוחח מנחם טוקר עם הרב רונן חזיזה וסיפר לו על המיזם המיוחד שלו "חמש דקות של תורה" שתפס תאוצה יוצאת דופן.

"לפני עשר שנים בערב חג השבועות, אמרתי למתפללים 'כל אחד צריך ללמוד את התורה שקיבלנו' ויצא לי אמירה שכל אחד צריך להקדיש לפחות חמש דקות ביום. ואז שאלתי מי מוכן ללמוד חמש דקות ביום? כולם הרימו את אצבעותיהם ואני שמחתי, זה יצא בערך 500 דקות תורה. בסוף התפילה אמר לי נהג מונית שהיה בקהל 'קיבלתי על עצמי ואין לי בעיה, אבל אני לא מבין את הספרים העבים שבספריה, אין לי בעיה לקרוא תהילים. אמרתי לו אבל קיבלת על עצמך ללמוד ואז הבנתי שיש אנשים שזה יהיה עבורם לא פשוט. ישבתי וכתבתי חוברת לחודש הקרוב ולאחר מכן ביקשו עוד ועוד וב"ה היום אנחנו עומדים על 8,000 אנשים. יש ראשי ישיבות וסגים שונים של אנשים שלומדים את זה, זה רשום בשפה קלילה וקלה לקריאה" סיפר.

הוא ממשיך ומספר שמסדרה אחת התפתחו להן סדרות נוספות שמבוססות גם על נביאים וכתובים וגם סדרה מיוחדת לילדים "זה תורגם לאנגלית וגם ליידיש וישנם כמה אלפים של סדרות. היום אנחנו אוחזים בחמש דקות נ"ך שזה על סדר הנביאים והעורך של הספרים שהוא אברך חשוב ברמה של דיין אמר לי 'זה ברמה של יצירה'. אנחנו אוחזים בספר מלכים התחלנו בספר יהושע. זה מגיע בצורה פשוטה לפי סדר הפסוקים הכל. שולחן שבת אצלי זה כל סעודה סיפור והחתנים, הכלות והילדים כולם מרותקים לזה"

"משם התפתחה לה הסדרה המיוחדת לילדים. חמש דקות לפני השינה לילדים, הפטנט הזה מצליח גם במישור של החיבור בין ההורים לילדים, גם במסרים החינוכיים וגם שהילד יישן בצורה מיוחדת" סיפר.

האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה דבר מדהים כדאי לכולם לנסות

  2. 2

    אין עליווו כדאי לכולם לנסות זה חיים אחרים

  3. 1

    אין על הרב רונן חזיזה ❤❤❤